- MÄNNISKANS BÄSTA VÄN

måndag 23 november 2009

Lyssnarbrev #1

Det damp in en riktig solskenshistoria i djurradions mailbox.

Katter kan ha gudmödrar!
Jag har en väldigt nära vän som är en riktig djurvän och hon bestämde sig för
att skaffa en katt. Jag är allergisk mot sådana och blev lite orolig eftersom
jag ofta är hemma hos min kära vän och med katthår överallt trodde jag att det
skulle klia tokmycket i ögon och näsan.
Men så träffade jag lilla missen Greta och det visade sig att jag inte är
särskilt känslig mot henne!
Greta har till och med varit hemma hos mig en sväng och jag har fått den stora
äran att vara hennes gudmor.
Är det inte härligt så säg ;)
Mvh,
Gudmorsan Tina



Jo, väldigt härligt. Vi på Djurradion torkar en tår ur ögonvrån och uppmanar er övriga att göra som Tina. Berätta din djurhistoria; kort eller lång, lycklig eller sorglig. Ni vet adressen. Men i alla fall. djurradion[a]pitefm.se. Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar